Kutsu Challenge of the Finnish Leagues 2010 -kauteen

Re: Kutsu Challenge of the Finnish Leagues 2010 -kauteen

Uusi viestiKirjoittaja H-D » 29 Heinä 2010, 17:52

Miksi forcet aina +100% tai 100%? Mä en tykkää et ratti hakkaa mun kauniit lapaset rakoille

Vastaus jarmon kysymykseen :
Kyl sun runkku käsi säästyy tätä liuku palkkii heitellessä tämä vaikuttaa vaan siihen että ratti pysyy suoraan ajettaessa suorassa ettei tuppaa vetelee laidasta laitaan. Huomaat sen kyllä kun kokeilet jossain modis -100 ja sit +100.
luulen et tää johtuu jostain pelin tekijöiden tarpeesta :geek: kun tekevät erillaisii fysiikoita autoihin eli jätetään miettimättä sen enempää tota et miksi on näin .
Mut tolla sen saa korjattuu jos ratti ei meinaa pysyy suorassa.
voima säädetään sen likupalkin yllä olevasta force feed back effects ...se on se kuuluisa voima miehen nappula josta saa säädettyy nyrkille treeni vaihteen rankemmalle et jaksaa kun on joskus yksin. [salut] [thumleft] [blackeye]
OIRE : kapakka liikkuu.
SYY : sinua kannetaan ulos.
TOIMENPITEET : kysy, kantavatko he sinua kenties toiseen kapak-
kaan - ellei, huuda elämäsi hädässä, että sinut kidnapataan.
H-D

Uusi viestiKirjoittaja H-D » 29 Heinä 2010, 18:15

Milloinka meillä olis sellainen ihan pieni muotoinen treeni et katottais toimis peli sit kun päästään kyykyttää noita muita liikoi ...ei sen puoleen taietaan hoitaa 6-0 homma muutenkin :lol: :lol: :lol:

niin tontollekin lähetin sen kuva paketin . Se meikän tunti on yleensä aina ailahtelevainen niin on emäntäkin oppinut kun sanon et käyn pienen lenkin mopolla jossain pyörähtämässä et tunnin verran mennee joskus voi mennä 12-24 riippuu mitkä on tarjoilut kylä paikas en ole viitsinyt välil nirsoilla ettei luule et olen jotensakin ylypeeee [thumleft]
Viimeksi muokannut H-D päivämäärä 29 Heinä 2010, 18:19, muokattu yhteensä 1 kerran
H-D

Uusi viestiKirjoittaja Jarmo Schneider » 29 Heinä 2010, 18:16

Jooh, tuli huomattuu toi force homma [salut]

Kokeilin ja säätelin tuossa.
Se HUD ohjelma on kyllä melko kattava. Niihin rengaslämpönäyttöihin joutuu kyllä perehtyy uudemman kerran kun oli kovin erilaiset kun XD:ssä. Yhen lämmön siitä ymmärsin, mut sit se toinen lämpö joka näyttää välillä +jotain ja välillä -jotain ei auennu vielä. Samoin kun se pieni sininen käyrä siinä renkaan kohdalla wut? [scratch]
Sit häiritti vähän kun en ainakaan heti äkänny mistään et missä juoksis kierrosaika koko ajan, nyt näyttää vaan sektorit. Mulla kun on tuolla ringillä omia sektoreita :geek: (kiintopisteitä siis) jossa saan noin sekunnin tarkkuudella siitä juoksevasta ajasta katottuu et millasta aikaa puskee.

V8:sia kans koitin vähän perussetuppia ringille rakentaa. Voihan perkele että on puskeva auto etenkin nopeissa, kyllä sille jotain saa tehtyy mutta kyllä aika paljon joutuu nostelee perkele. Ihan kiva fiilis sillä oli kyllä ajaa ei siinä mitään.
Tässä sarjassa kun nyt käytetään tota jotain fixiä jossa assun pito on visiin vähän parempi niin olis kyllä kiva tietää kuin paljon se nopeempi on. (alkup pito on 0.9 ja tämä fix 1.0)
Pakko olla paljonkin parempi pito koska katoin rfactorcentralista hotlappeja tälle radalle enkä jääny ennätyksestä kun 2s. Vaikka ajoin vaan yhen kierroksen maaliin ja senkin ihan pitkin pilluja, kaiteta ja nurmikoita. Loput kierrokset jätin aina kesken kun koitin vähän saada järkee auton käytökseen.

Tulipa paljon turhaa bashaa
"Kyllä tämä tässä, näyttää todella pahalta nyt"
Avo Piht, Kapteeni M/S Estonia
28.9.1994
Jarmo Schneider

Uusi viestiKirjoittaja Jarmo Schneider » 29 Heinä 2010, 18:19

H-D kirjoitti:Milloinka meillä olis sellainen ihan pieni muotoinen treeni et katottais toimis peli sit kun päästään kyykyttää noita muita liikoi ...ei sen puoleen taietaan hoitaa 6-0 homma muutenkin :lol: :lol: :lol:

Jaa a..
Ens viikolla joku päivä?
Jätän varmaan nyt ton GTL kisan väliin kun ei kerkee millään kaikkee.
Ens viikon sunnuntainahan on eka kisakin tätä vissiin, niin pakko vähän koittaa testata etten ihan viimenen ole :)
28.9.1994
Jarmo Schneider

Uusi viestiKirjoittaja H-D » 29 Heinä 2010, 18:28

tohon rengas lämpöihin en osaa sanoo muutakuin et välil on liiankin punaiset noi nakit näis V8 autoi huomasin et ei kannata turhaan aina mutkan jälkeen polkasta pedalii pohjaan kun silloin renkaat hakkaa vaan tyhjää ja turhaan renkaat saa sitä punasta värii pintaa herkästi sillain nätisti kun käskee niin yhtä hyvin menee ainut et kauniit sladit vähenee :cry: :cry: paskat kyl sitä välil täytyy renkaita värittää punasel on se vaan niin hienoo 8-) 8-) 8-)
H-D

Uusi viestiKirjoittaja Jarmo Schneider » 29 Heinä 2010, 18:31

H-D kirjoitti:tohon rengas lämpöihin en osaa sanoo muutakuin et välil on liiankin punaiset noi nakit näis V8 autoi huomasin et ei kannata turhaan aina mutkan jälkeen polkasta pedalii pohjaan kun silloin renkaat hakkaa vaan tyhjää ja turhaan renkaat saa sitä punasta värii pintaa herkästi sillain nätisti kun käskee niin yhtä hyvin menee ainut et kauniit sladit vähenee :cry: :cry: paskat kyl sitä välil täytyy renkaita värittää punasel on se vaan niin hienoo 8-) 8-) 8-)

Ei mulla sitä ongelmaa ollu kyllä, kevyet otteet ku balettitanssijalla katsos 8-)
Lähinnä kiinostaa ajon aikana ne sisä-, keski- ja ulkorenkaan lämpötilaerot.En Saanu siitä mitään tolkkua vielä.
28.9.1994
Jarmo Schneider

Uusi viestiKirjoittaja Sharkey » 29 Heinä 2010, 19:58

Oliks, H-D, niin et toi HUD-ohjelma ei toimi yhtäaikaa pikkukartan kans, vai muistanko ihan väärin ?
No problem is so big, so scary, that you can't run away from it.
Sharkey

Uusi viestiKirjoittaja H-D » 29 Heinä 2010, 20:12

Sharkey kirjoitti:Oliks, H-D, niin et toi HUD-ohjelma ei toimi yhtäaikaa pikkukartan kans, vai muistanko ihan väärin ?

Sarkey katsoppa tosta kaifoksen 28 Heinä 2010, 14:27 muistaakseni sivu 3 foorumilla postauksesta lähtien toi keskustelu niin saat toimii ton hud ohjelmassa olevan kartankin toimii hienosti tärkein asia oli se et muistaa tallentaa kuten niista yksistä viesteistä neuvoin ja jos vaikka haluut poistaa sen yhden kartta ohjelman niin kahtotaan se uudemman kerran kunhan saan ladattuu itellekin sen ohjelman joka sulla on niin neuvon poiston sit. 8-) [thumleft] [thumleft]
ps. on mun kaljat niin kylmii tänään [drunken] [drunken] [cheers] [cheers] EDITTIII ja mul on tallis sohva kullan vieres ja pojan rossikoneen Tiistaina käytiin taas radalla poika totesvaan kun alakierrosilta alko vääntää kaasuu et on kuulemma samat äänet kuin meikän mopottimessa ...ja oikeessa oli [cheers] [cheers]
niin tota haittaako jos mä oon taas viimeinen vaik oottekin vissiin Rookieta minuun verrattuna pelin osalta mut se on varmaa et olen selvin päin silloin kun ajan tän kisan.
oltaisko ihan nelistään tessus kisa ajan hä.!!! [scratch] [thumleft]
H-D

Uusi viestiKirjoittaja Jarmo Schneider » 30 Heinä 2010, 06:31

H-D kirjoitti:niin tota haittaako jos mä oon taas viimeinen vaik oottekin vissiin Rookieta minuun verrattuna pelin osalta mut se on varmaa et olen selvin päin silloin kun ajan tän kisan.
oltaisko ihan nelistään tessus kisa ajan hä.!!! [scratch] [thumleft]

Ei haittaa koska mä olen toisiksviimonen :lol:
Mulla ei ole muuta mikkiä kun toi peltorin kypäräpuhelin ja sitä näyttäs olevan aika hankala kytkee koneeseen :cry:
28.9.1994
Jarmo Schneider

Uusi viestiKirjoittaja H-D » 30 Heinä 2010, 18:53

bathurts radalla kävin 6 kiekkaa näyttäytymässä paras niillä kokeilulla 2.22.058....nyt jo jotain 2.16.xxx [cheers] :oops: :oops: :cry:

oliskohan se nyt sit järjetys tää miten tuolla meinataan ajaa
1. Bathurst 8.8.2010 [cheers] jee saattaa helposti tulla pullonkorkki efekti :shock:
2. Thermalito 22.8.2010 [scratch] täysin tuntematon tuttavuus
3. Nordschleife 5.9.2010 [thumleft] saatanpa tunteekin

päivämääristä ei ole tarkempaa tietoo muutakuin sieltä sivulta pongasin tollaset päivät [scratch]
pakkohan se munkin on reenata [study] [bom]
H-D

Uusi viestiKirjoittaja H-D » 31 Heinä 2010, 13:41

jarmolle sellasta jos haluut vielä varikko ukon kertomaan väli aika tietoi niin tässä olis http://rapidshare.com/files/168263047/S ... n_2.17.zip
http://www.youtube.com/watch?v=z1Xul5zs ... re=related tossa videoo minkälaista höpötystä sielt tulee iliman tota musaa tietysti [thumleft] mul on joku puki kun en saa tota sanomaan et juu ket tö poul . Hitto mikä siinkin mättää :lol: :lol:
H-D

Uusi viestiKirjoittaja Sharkey » 31 Heinä 2010, 15:08

H-D kirjoitti:jarmolle sellasta jos haluut vielä varikko ukon kertomaan väli aika tietoi niin tässä olis http://rapidshare.com/files/168263047/S ... n_2.17.zip
http://www.youtube.com/watch?v=z1Xul5zs ... re=related tossa videoo minkälaista höpötystä sielt tulee iliman tota musaa tietysti [thumleft] mul on joku puki kun en saa tota sanomaan et juu ket tö poul . Hitto mikä siinkin mättää :lol: :lol:

Varikkoukko on hauska - suosittelen. [thumleft]
No problem is so big, so scary, that you can't run away from it.
Sharkey

Uusi viestiKirjoittaja H-D » 31 Heinä 2010, 15:50

Sharkey kirjoitti:
H-D kirjoitti:jarmolle sellasta jos haluut vielä varikko ukon kertomaan väli aika tietoi niin tässä olis http://rapidshare.com/files/168263047/S ... n_2.17.zip

Varikkoukko on hauska - suosittelen. [thumleft]

ja sen huomaa paremmin sit kun on muitakin radalla se kertoo edessä olevaan ja takana olevaan kisa kumppampaniin eron takana olevaan kumppaniin mul on tosivähän kokemusta kun sieltä ovat karanneet SAATANA EDELLE :evil: :lol: :lol:
H-D

Uusi viestiKirjoittaja Tonto » 31 Heinä 2010, 21:06

Mihin tää fullgrid on hävinnyt? Laittakaas linkkiä, kiitos.
"Nimi menee mutta maine kasvaa"
Tonto

Uusi viestiKirjoittaja CreamKreator » 31 Heinä 2010, 22:30

Tonto kirjoitti:Mihin tää fullgrid on hävinnyt? Laittakaas linkkiä, kiitos.

Taas.. Ne vaihto osotetta taannoin ja linkki sinne löyty vanhalta mutteivät laittaneet googleen sitä tietoa.. Kiva.. Nyt kun vanha sivu on poistettu sen uuden tietää vaan ne jolla on linkit. Loistavaa toimintaa.
أوه ، اللعنة اللعنة
CreamKreator

Uusi viestiKirjoittaja H-D » 01 Elo 2010, 19:08

Maalaukset
Deadline 1.8.2010 23:59.
Lähettäkää maalauksenne sähköpostilla timo.pohjosaho[kissanhäntä]gmail.com

Maalauksien osalta taitaa meil käydä ohrasesti vaiko oliko meil homma purkis nce!! [scratch] [salut]
H-D

Uusi viestiKirjoittaja Jarmo Schneider » 02 Elo 2010, 18:49

Otinpa ensipurasun tosta bratwurstista ja ja.. en vittu tiädä, kovin hukassa olen. 2:10.4 jäi parhaaks. 09:sin puolella kyllä varmasti vielä pääsee, mut kun kattoo tuolta rfactorcentralista noita hotlappeja niin huh huh, 2:07.jotain on paras, ei perkele.. :shock:
Onhan se toki ajettu 2007 jollain oli eri versiolla modista, jonka jälkeen fysiikat on muuttunu, mut en sitten tiedä että kumpaan suuntaan, nopeemmaks vai hitaammaks.
No on tässä vielä aikaa kokeilla ja vähän vasta oppi tämän auton säätämisen metkuja. Muuttuu varmasti säädöt vielä aivan täysin, jospa sieltä sitä vauhtia sitten löytys....vitut [blackeye]
Ratakin oli kyllä aika hankala noin alkuun et on ajossakin parantamisen varaa kyllä...

Saa noi varikkojannut kyllä jäädä asentamatta, ei mua ainakaan kiinosta niitä kuunnella 8-)

Tontolle: tossa ainakin ainakin fullgridin forumin osote http://www.fullgrid.fi/forum/index.php
Viimeksi muokannut Jarmo Schneider päivämäärä 02 Elo 2010, 19:10, muokattu yhteensä 1 kerran
28.9.1994
Jarmo Schneider

Uusi viestiKirjoittaja H-D » 02 Elo 2010, 18:58

Jarmo Schneider kirjoitti:Otinpa ensipurasun tosta bratwurstista ja ja.. en vittu tiädä, kovin hukassa olen. 2:10.4 jäi parhaaks. 09:sin puolella kyllä varmasti vielä pääsee, mut kun kattoo tuolta rfactorcentralista noita hotlappeja niin huh huh, 2:07.jotain on paras, ei perkele.. :shock:
Onhan se toki ajettu 2007 jollain oli eri versio modista jonka jälkeen fysiikat on muuttunu, mut en sitten tiedä että kumpaan suuntaan, nopeemmaks vai hitaammaks.
No on tässä vielä aikaa kokeilla ja vähän vasta oppi tämän auton säätämisen metkuja. Muuttuu varmasti säädöt vielä aivan täysin, jospa sieltä sitä vauhtia sitten löytys....vitut [blackeye]
Ratakin oli kyllä aika hankala noin alkuun et on ajossakin parantamisen varaa kyllä...

Saa noi varikkojannut kyllä jäädä asentamatta, ei mua ainakaan kiinosta niitä kuunnella 8-)

Tontolle: tossa ainakin ainakin fullgridin forumin osote http://www.fullgrid.fi/forum/index.php

Jos tässä hymiö valikoimassa olis ukko jolla on se yks sormi pystys niin saisit niitä helevetin monta SAATANSA [thumleft] [thumleft] [thumleft] :evil: :evil:
mun täytyy kerjätä sultä ne setupit tuolta C:\Program Files (x86)\rFactor\UserData\HooDee\Settings\Bathurst laita sähkö postiin
H-D

Uusi viestiKirjoittaja Jarmo Schneider » 02 Elo 2010, 19:10

H-D kirjoitti:Jos tässä hymiö valikoimassa olis ukko jolla on se yks sormi pystys niin saisit niitä helevetin monta SAATANSA [thumleft] [thumleft] [thumleft] :evil: :evil:
mun täytyy kerjätä sultä ne setupit tuolta C:\Program Files (x86)\rFactor\UserData\HooDee\Settings\Bathurst laita sähkö postiin

Sinne pätkähti mailiin..
28.9.1994
Jarmo Schneider

Uusi viestiKirjoittaja Jarmo Schneider » 03 Elo 2010, 14:18

Tonto kirjoitti:Olen mukana, pitikös se vielä erikseen ilmoittaa sinne FullGridin sivuille? Imuttelin ne radat mutta mikä auto siellä on, 2010 vai vanhempi vai mitä vittua? Laitatko linkin sinne "oikeaan" topiciin. Ja samalla ne ratalinkit ettei mene ihan vituralleen.

Erillisestä ilmottautumisesta en kyllä ole kuullut.

Fullgrid CotFL Forum jossa monia "oikeita" topicceja: http://www.fullgrid.fi/forum/viewforum. ... ed53d27024
Kovin on kyllä hiljasta täällä.

Radat:
Bathurst: Oletan että tuon v8 modin mukana tuleva 2006 versio? En ainakaan muuta infoa asiasta ole huomannut

Thermalito: http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Thermalito

Nyrre, 24h versiona: http://simscreens.blogspot.com/2008/06/ ... -2007.html + päivitys http://dl.dropbox.com/u/992171/Ring_200 ... _files.rar

Modi: V8 v1.3 http://www.rfactorcentral.com/detail.cf ... 0Supercars

Graag korjatkoon pikaisesti jos mulla on jotain aukkoja tiedoissa
28.9.1994
Jarmo Schneider

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu