Tonto kirjoitti:Mulla ei vaan mene jakeluun tuo Jarmon ja Krin vauhti..jätkillä on paremmat koodit kuin mulla. Vittu ei edes jarruissa/kurvissa vingu renkaat, mulla slaidaa ja puskee ja vinkuu(ihan kuin selostus makuuhuoneesta). Nyt olisi analyysin paikka, mikä tekee noi kärkijätkät paremmaksi kuin itse, treenaus? EVO?..todellakin...Tulenko liian kovaa/hitaasti yleensä kurveihin, ulostulot? Nyt olen pyrkinyt ottamaan aikaista kaasua ulostulossa muttamutta..yksi mikä on tiedossa, olen helvetin hidas oppimaan radat!! Mites muuten on jarru/kaasu herkkyysasetukset itse pelissä? Mulla on 50%. Ehkä pitäs lisätä tätä prosenttia.
Miten olis autokoulu, vetäjinä kri ja Jarmo? Joku sopiva lauantai-sunnuntai ja tessussa sitten analyysia.. Oon yhen kerran ollu "koulussa" ja kyseessä oli silloin vasemman jalan jarrutus etuvedolla. Meinaan aukes sillon ihan uus maailma. Se on hyvä kun koko porukka aina kerrallaan takapenkki täynnä katsojia ja peruskierrosta jollain supertutulla radalla, alkaa aukeemaan ne väärät ajotottumukset kun on monta silmäparia ja pari mestaria autossa mukana. Kaikilla autoissa samat säädöt tietty.