6. osakilpailu, GP 200 International

6. osakilpailu, GP 200 International

Uusi viestiKirjoittaja Tonto » 20 Huhti 2010, 18:34

Homma jatkuu perjantaina ja klo 21.30 alkaen!!
"Nimi menee mutta maine kasvaa"
Tonto

Re: 6. osakilpailu, GP 200 International

Uusi viestiKirjoittaja Tomppa82 » 20 Huhti 2010, 18:47

Tonto kirjoitti:Homma jatkuu perjantaina ja klo 21.30 alkaen!!

Miksi ei 20.45?
SRS saavutukset: 1. GT Sport Cup, 1. Mini Cup, 3. GT Pro Cup, 1. Suomi Cup, 2. GT Club Cup, 1. P&F Cup, 1. F1 Cup, 3. GT Cup, 2. CSR200 Cup, 2. WTCC09, 1. GTL Cup
Tomppa82

Uusi viestiKirjoittaja CreamKreator » 20 Huhti 2010, 18:51

20:59:56:451 mielellään [colurs] [colurs] [colurs]
أوه ، اللعنة اللعنة
CreamKreator

Uusi viestiKirjoittaja Tomppa82 » 20 Huhti 2010, 19:12

Muistin, että tää alkaa klo 20.45, mutta sehän olikin WTCC10 :)
SRS saavutukset: 1. GT Sport Cup, 1. Mini Cup, 3. GT Pro Cup, 1. Suomi Cup, 2. GT Club Cup, 1. P&F Cup, 1. F1 Cup, 3. GT Cup, 2. CSR200 Cup, 2. WTCC09, 1. GTL Cup
Tomppa82

Uusi viestiKirjoittaja Tonto » 22 Huhti 2010, 08:23

Masters alkaa 21.00, wtcc 20.45 ja PE-cup 21.30. Voiko olla selkeempää!! Tuli pikakäsky ajamaan huomenna NGP kisa eli en ole Hostaamassa bimmerikisaa. Jos joku hoitelis tuloshommelit, kiitos.
"Nimi menee mutta maine kasvaa"
Tonto

Uusi viestiKirjoittaja kaifos » 22 Huhti 2010, 15:07

Tonto kirjoitti:Masters alkaa 21.00, wtcc 20.45 ja PE-cup 21.30. Voiko olla selkeempää!! Tuli pikakäsky ajamaan huomenna NGP kisa eli en ole Hostaamassa bimmerikisaa. Jos joku hoitelis tuloshommelit, kiitos.

Eipä muuta kun! [thumleft]
kaifos

Uusi viestiKirjoittaja CreamKreator » 23 Huhti 2010, 14:31

Tonto kirjoitti:Masters alkaa 21.00, wtcc 20.45 ja PE-cup 21.30. Voiko olla selkeempää!! Tuli pikakäsky ajamaan huomenna NGP kisa eli en ole Hostaamassa bimmerikisaa. Jos joku hoitelis tuloshommelit, kiitos.

Eiköhän tuo hoidu.. Kunhan nyt vaan Steam alkais taas toimiin.. Porukka lataa Left 4 Deadia niin paljon ettei Steamin serverit pysy perässä...sama juttu eilenkin, näihin aikoihin nousi liikenne yli 4 kertaseks normaalista. Ei oo montaa kiekkaa tullu ajettua ja tietenkään mulla ei oo offline-versioo..

EDIT: No voi vitulla päähän.. Steamin beta ei saa yhteyttä, vanha versio kylläkin.. ja näemmä kun deletoi ne .blobit niin taas toimii...
أوه ، اللعنة اللعنة
CreamKreator

Uusi viestiKirjoittaja Nixs » 23 Huhti 2010, 16:07

Yritän ehtiä vierailevaksi tähdeksi tänään.
Nixs

Uusi viestiKirjoittaja CreamKreator » 23 Huhti 2010, 16:49

1:30:2xx sain Pract1. MoTecin mukaan kai nopeimmat menee sitten 1:26:xxx. Täällä on kyl kanttarit sen verran kaukana tiestä ja muutenkin on rata tehty niin että noita valkosia viivoja on lähes mahoton olla ylittämättä. Siinähän on melkeen auton leveyden verran tilaa viivan ja kanttarin välissä. Tulee kyl tuskanen kisa, bimmeri ei sovi sit alkuunkaan tälle radalle..
أوه ، اللعنة اللعنة
CreamKreator

Uusi viestiKirjoittaja BIM » 23 Huhti 2010, 18:46

CreamKreator kirjoitti:1:30:2xx sain Pract1. MoTecin mukaan kai nopeimmat menee sitten 1:26:xxx. Täällä on kyl kanttarit sen verran kaukana tiestä ja muutenkin on rata tehty niin että noita valkosia viivoja on lähes mahoton olla ylittämättä. Siinähän on melkeen auton leveyden verran tilaa viivan ja kanttarin välissä. Tulee kyl tuskanen kisa, bimmeri ei sovi sit alkuunkaan tälle radalle..

Menin kurkkimaan rataa ja en ois ees noteerannu noita viivoja ilman, että oisit ottanu puheeks. Eiköhän pidetä radan rajoina asfaltin ja nurmen rajaa, kuten yleensäkki. Sillä rajallahan ne kantitkin on ja sinne ne tummat ajolinjatki menee.

E. On kyl hauska rata näillä(kin) autoilla. Näillä vaan haastavampi ku kilpa-autoilla. Nostan hattua sille, kuka vetää puhtaan kisan ilman ulosajoa [salut]
BPW - Tallipäällikkö
BIM

Uusi viestiKirjoittaja Sharkey » 23 Huhti 2010, 19:13

Minä taas nostan hattua sille joka ajaa kierroksen aikaan 1:26....
Jostain syystä tää ei nyt sytytä meikäläistä ollenkaan. Oon ajanu muutaman kiekan - yrittäny edes hiukan tutustua rataan - enkä kehtaa kertoa millaisia aikoja on tullu... :oops: :shock: :eek: :roll:
No problem is so big, so scary, that you can't run away from it.
Sharkey

Uusi viestiKirjoittaja hesema » 23 Huhti 2010, 19:42

Sharkey kirjoitti:Minä taas nostan hattua sille joka ajaa kierroksen aikaan 1:26....
Jostain syystä tää ei nyt sytytä meikäläistä ollenkaan. Oon ajanu muutaman kiekan - yrittäny edes hiukan tutustua rataan - enkä kehtaa kertoa millaisia aikoja on tullu... :oops: :shock: :eek: :roll:

Kaiva hattua esille jo valmiiksi, saattaa menna jopa 1 25 puolelle aikkikses (Velmulla), paineita sinisen bemarin suuntaan :lol:
Kisas 1 26 alkuinen on jo hankalampi tapaus. Tykkään tästä radasta jostain syystä, ja jopa tällä autolla!
Kerran luulin jotta olin vääräs mutta sitten huomasinkin jotta erehryyn...
hesema

Uusi viestiKirjoittaja Velmu » 23 Huhti 2010, 22:27

Eh... äh.. prkl :lol: Vaikkei tämä niin vakavaa ookkaan, niin vähän pistää suoraansanoen vituttamaan välillä kun onnistun lähes aina jollain tapaa ryssimään tuon tokan lähdön. Harmittaa kun vauhtia löytyis mut tulokset jää tollasiksi :evil:
Eli 2. kisassa yhessä kohtaa törmäsin Welluun ja päätin rangaistuksen pelossa jäädä odottelemaan, vaikkei se olis välttämättä ollut tarpeellista nyt kun tilanteen katoin replistä. Valitsin vaan vähän huonon paikan hidastella ja BIM ajoi tämän seurauksena mun persuksiin, mun piikkiin varmaan menee tuo. Spinnasin siitä ja tipuin viimeiseksi, mut pääsin viidenneksi asti kiipeämään kuitenkin, kiitos alhaisen osallistujamäärän.
Velmu

Uusi viestiKirjoittaja CreamKreator » 24 Huhti 2010, 03:04

Porukkaa olis saanu olla enemmän joo.. Katoin sen tokan lähdön tilanteen ja 50/60 molempien vika. Jarrutin liian rajusti kun koitin löytää paikkaa jonosa ja huono lähtö viivalta pakotti ulkolaitaan. Liian arasti ajoin. Otin muutenkin tavotteeks nolla spinniä, ekassa kisassa sain sentään sen saavutettua. Viimeks varmaan minillä tullu "virheetön" kisa, vauhtia kyl tiputin reilusti. Vapaissa harkoissa meni 1:28.5, (aikiksessa vähän kämmäilin 1:29) ja kisassa 1:30 plus miinus sekka.

Tokassa startissa tuli pyörittyä alussa kerran, toisen ihan ite ja kolmannen kerran henzion kyljestä. Mut se olikin ihan tyhmä ohitusyritys multa.. Radan korkeimmassa kohdassa vetäsin rinnalle... Hitto, eihän siinä mahu ees kunnolla yks auto meneen, sen verran tiukka paikka se alamäki siitä eteenpäin. Sain sitten pari säälipaikkaa muitten pyörittyä niin 8. molemmissa.. Mä kyl sanoin tokan lähdön alussa että "elkää tulko mun takalistoon, perkele.." Koitin siinä vähän vihjailla että otan varovasti, oon liian monta kertaa menettäny hyvän paikan ekan tai tokan mutkan spinniin kun yrittää kylmillä kumeilla ajaa aika-ajovauhtia..

Tulokset:
http://www.simracingsuomi.com/tulokset/ ... onal/race1
http://www.simracingsuomi.com/tulokset/ ... onal/race2
أوه ، اللعنة اللعنة
CreamKreator

Uusi viestiKirjoittaja BIM » 24 Huhti 2010, 06:39

Ekassa kisassa tokasta ruudusta tokalla sijalla koko kisa. Siinä se Velmu kurvaili n.2sek päässä suurimman osan kisasta, mutta ei sitä kiinni saanu mitenkää. Lopussa Velmu sai vähän lisää rakoa. Ainiin: Onnittelut Velmulle nopeimmasta kierroksesta [thumleft] ( 1 tuhannesosan nopeempi ku mun :lol: )
Velmu kirjoitti:Eli 2. kisassa yhessä kohtaa törmäsin Welluun ja päätin rangaistuksen pelossa jäädä odottelemaan, vaikkei se olis välttämättä ollut tarpeellista nyt kun tilanteen katoin replistä. Valitsin vaan vähän huonon paikan hidastella ja BIM ajoi tämän seurauksena mun persuksiin, mun piikkiin varmaan menee tuo. Spinnasin siitä ja tipuin viimeiseksi, mut pääsin viidenneksi asti kiipeämään kuitenkin, kiitos alhaisen osallistujamäärän.

En oo ite viel kattonu sitä replistä, enkä hetkeen kerkeekkään. Kesti hetken älytä kumpareen yli mennessäni, ettet aja kisavauhtia. Ei uskaltanu heti lyödä jarrua kunnolla sellasessa paikassa, koska oisin menny vauhdilla pöpelikköön (ja muistaakseni siin kohas ulkoillessa onnistuu ainaki -87 M3:n katotus, joten eiköhän -07(?) M3 kieris kans sopivalla myötätuulella). Sit vasta jarrutin kunnolla ja tulin päin. Wellu tuli mun perään samalla. Erittäin pikasen pohdinnan jälkeen painoin kaasun taas pohjaan. Totesin, etten tuosta varmaan rangaistusta saa, vaikka juryllä onki taipumus sakottaa peräänajoista. Tilanne ei paljoa vaikuttanu mun kisaani ja painuin ahdistelemään kärkeä. Kaifoksen tiputtua Hesen ahdistelu alko. Ei tainu painostus vaikuttaa, vaikka räpsyttelin suoralla valoja ja meinasin joissain mutkissa työntää vähän vauhtia lisää. Tokana sit maaliin taas. Hese viel hidasteli maalisuoralla, jotta saatas näyttävä maaliintulo. Tuskinpa se tarkotti ihan noin näyttävää, ku meinasin mennä ohi. Maaliin tullessa mulla ei tullu autopilottia jostain syystä ja ihmettelin, että mitäh.. Painoin Esciä ja sitte mun omissa tuloksissa luki DNF. Muilla kuitenki näky kuulemma oikein. Hauskat oli taas kisat, mutta porukkaa ois saanu olla lisää.
BPW - Tallipäällikkö
BIM

Uusi viestiKirjoittaja Sooar » 24 Huhti 2010, 11:49

Hauska rata, mukava taas pitkästä aikaa kisata. Säädöt vaan tahtoi olla kovasti hukassa, ei minkään edellisen radan kaltaiset systeemit toiminu oikein. Eka kisa olikin sitten vähän pyörimistä ja kohtuu kehno vauhtista. Toiseen kisaan sitten muutin vielä säätöjä ja parani selkeästi, kisa oli ehjempi ja kolmossija.
Sooar

Uusi viestiKirjoittaja Nixs » 24 Huhti 2010, 12:34

Aevan ihania autoja, näitä lisää!

Joo sorry creami, ei oikein pystyny sit mitään tekee siin 2lähdös. Äijä stoppas niin tyystin siihen eteen, että koitin korjata, jonka seuraksena helvetti pääski sitte irti.
Nixs

Uusi viestiKirjoittaja Wellu » 24 Huhti 2010, 12:40

Olipas se vaikea rata M3:sella, mutta kohtalaisesti meni, vaikkei ollu yhtään harjotusta alla ja olihan siellä hyvää kisaamista :)
Ekassa kisassa yllätyin ku ei se kärki karannutkaan kauvas horisonttiin vaan pysyin aika hyvin perässä, maalilla neljäs [thumleft]
Toka ei mennyt ihan niin nappiin, mutta sitäkin enemmän oli tilanteita, vääntöä ja hauskaa oli :-BD
Oli kyllä taas niin kiva ajaa tolla radalla, meinasinki ehdottaa että otettas revanssi joillain muilla autoilla esim. mustang se modilla, mutta kerkes porukka hävitä chatista niin nopeesti [bom]
Kevät tuli ja nyt taas tuli talvi, oulussa tulee lunta :-Q
Jurvaas on aina turvaas, vai mihnä se oli ;)
Wellu

Uusi viestiKirjoittaja hesema » 24 Huhti 2010, 12:57

Kyllähän kisaaminen oli taas hienoa, ei siinä mitää. Ja mä oon päästelly koko cupin samoilla säädöillä lukuunottamatta tätä, camberia/ toeta lisäsin taakse tänne.
Ja noista säädöistä kiitokset Wellulle, heitti ne onlineen avauskisaan Magny-Coursiin. Ykköskisas ei ollut mahiksia voittoon asti mutta kakkoskisa mahdollistaa
aina paremmin värikkyydestään johtuen voittamisen. No sieltä se ykköspaikka napsahtikin ja olis vielä ollu varaa antaa löysiä BIMille
pari tuhannesosaa maalisuoralla :lol: 8-) Velmun paaluaika on muuten järkyttävän kova :shock:
Kerran luulin jotta olin vääräs mutta sitten huomasinkin jotta erehryyn...
hesema

Uusi viestiKirjoittaja Velmu » 24 Huhti 2010, 14:11

Sama homma, samoilla säädöillä menty tokasta kisasta lähtien. Eipä näissä kyl paljoo säätämistä olekkaan :geek:
E: oli muuten mielenkiintoinen lähtöruudukko täällä, kun samassa rivissä olevat autot oli täysin vierekkäin, kun yleensä toinen on aina vähän edellä.
Velmu

Seuraava

Paluu BMW M3 Challenge Cup