Tonto kirjoitti:Homma jatkuu perjantaina ja klo 21.30 alkaen!!

Tonto kirjoitti:Masters alkaa 21.00, wtcc 20.45 ja PE-cup 21.30. Voiko olla selkeempää!! Tuli pikakäsky ajamaan huomenna NGP kisa eli en ole Hostaamassa bimmerikisaa. Jos joku hoitelis tuloshommelit, kiitos.
Tonto kirjoitti:Masters alkaa 21.00, wtcc 20.45 ja PE-cup 21.30. Voiko olla selkeempää!! Tuli pikakäsky ajamaan huomenna NGP kisa eli en ole Hostaamassa bimmerikisaa. Jos joku hoitelis tuloshommelit, kiitos.
CreamKreator kirjoitti:1:30:2xx sain Pract1. MoTecin mukaan kai nopeimmat menee sitten 1:26:xxx. Täällä on kyl kanttarit sen verran kaukana tiestä ja muutenkin on rata tehty niin että noita valkosia viivoja on lähes mahoton olla ylittämättä. Siinähän on melkeen auton leveyden verran tilaa viivan ja kanttarin välissä. Tulee kyl tuskanen kisa, bimmeri ei sovi sit alkuunkaan tälle radalle..
Sharkey kirjoitti:Minä taas nostan hattua sille joka ajaa kierroksen aikaan 1:26....
Jostain syystä tää ei nyt sytytä meikäläistä ollenkaan. Oon ajanu muutaman kiekan - yrittäny edes hiukan tutustua rataan - enkä kehtaa kertoa millaisia aikoja on tullu...![]()
![]()
![]()
Velmu kirjoitti:Eli 2. kisassa yhessä kohtaa törmäsin Welluun ja päätin rangaistuksen pelossa jäädä odottelemaan, vaikkei se olis välttämättä ollut tarpeellista nyt kun tilanteen katoin replistä. Valitsin vaan vähän huonon paikan hidastella ja BIM ajoi tämän seurauksena mun persuksiin, mun piikkiin varmaan menee tuo. Spinnasin siitä ja tipuin viimeiseksi, mut pääsin viidenneksi asti kiipeämään kuitenkin, kiitos alhaisen osallistujamäärän.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa